Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru

Výmena tovaru

Ak si dostala alebo si kúpila naše pyžamo a nesedí, alebo by si ho chcela vymeniť, prosím postupuj nasledovne:

  • vrátiť tovar môžeš v zákonnej lehote do 14 dní od doručenia tovaru
  • tovar pred odoslaním skontroluj, musí byť v pôvodnom stave, a to nepoškodený, nepraný, nenosený, s pôvodnými štítkami a balením - vrecúškom.
  • vyber si náhradu za vrátený tovar
  • stiahni a vypíš protokol o výmene tovaru: Výmena tovaru
  • pošli balíček a protokol o výmene na našu adresu: Priskini s.r.o., Brečtanová 6479/22A, 900 27 Bernolákovo.
    (poštovné pri vrátení, výmene tovaru alebo reklamácii hradí zákazník) 

Ak potrebuješ radu, informovať sa o produktoch, neváhaj nám zavolať alebo napísať email. Radi poradíme, aby si bola spokojná.
Kontaktovať nás môžeš emailom na info@priskini.sk alebo telefonicky 0940 604 464.

O spracovaní vráteného tovaru ťa budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Ak žiadaný tovar nie je momentálne skladom, budeme ťa informovať telefonicky a prostredníctvom emailu o možnom dátume dodania nového tovaru. 

 

Vrátenie tovaru

Ak si sa rozhodla, že zakúpené pyžamo chceš vrátiť, prosím postupuj nasledovne:

  • vrátiť tovar môžeš v zákonnej lehote do 14 dní od doručenia tovaru
  • tovar pred odoslaním skontroluj, musí byť v pôvodnom stave, obale a to nepoškodený, nepraný, nenosený, s pôvodnými štítkami a balením - vrecúškom.
  • stiahni a vypíš toto odstúpenie od zmluvy a prilož ho k zásielke: Vrátenie tovaru
  • pošli balíček a odstúpenie od zmluvy na našu adresu: Priskini s.r.o., Brečtanová 6479/22A, 900 27 Bernolákovo.
    (poštovné pri vrátení, výmene tovaru alebo reklamácii hradí zákazník) 

O spracovaní vráteného tovaru ťa budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
Peňažné prostriedky štandardne vraciame späť na uvedený bankový účet neodkladne po doručení nepoškodeného produktu najneskôr do 14 dní. Suma za dopravu, prípadne dobierku sa nevracia, vrátená bude suma len za daný zakúpený produkt.

 

Reklamácia tovaru

Ak sa stane, že na pyžame alebo inom tovare od nás nájdeš kaz, chybu alebo sa s tovarom stane niečo čo nie je zapríčinené nesprávnym zaobchádzaním, mechanickým poškodením, nesprávnou starostlivosťou, kontaktuj nás a spoločne vyriešime spôsob tvojej reklamácie. Môžeš nám zavolať alebo zaslať email s fotografiami a popisom chyby a reklamácie a budeme ťa infomorvať o ďalšom riešení.
Kontaktovať nás môžeš emailom na info@priskini.sk alebo telefonicky 0940 604 464.

Tiež môžeš ihneď alebo po konzultácii postupovať nasledovne:

  • Stiahni a vypíš reklamačný formulár: Reklamácia tovaru
  • pošli balíček a reklamačný formulár na našu adresu: Priskini s.r.o., Brečtanová 6479/22A, 900 27 Bernolákovo.
    (poštovné pri vrátení, výmene tovaru alebo reklamácii hradí zákazník)
  • informuj nás o odoslaní tvojej zásielky, aby sme ju očakávali.

 O spracovaní reklamácie ťa budeme informovať prostredníctvom emailu.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz